Na samym początku zadamy Ci kilka krótkich pytań, podczas których opowiesz nam o swojej marce. Wszystko po to, abyś był maksymalnie zadowolony z naszych usług, a produkt jaki Ci dostarczymy, był szyty na Twoją miarę.


Na samym początku zadamy Ci kilka krótkich pytań, podczas których opowiesz nam o swojej marce. Wszystko po to, abyś był maksymalnie zadowolony z naszych usług, a produkt jaki Ci dostarczymy, był szyty na Twoją miarę.


  • Jaki format Cię interesuje? 
    np. wideo, lub foto na socialmedia, film instruktażowy, własny kanał na youtubie. Infografiki, reklama w radiu, bądź telewizji.

  • Jaki wizerunek ma obecnie moja marka, a jaki wizerunek chce aby posiadała.
    np. mówimy do 16-24 latków, jesteśmy na prawdę spoko, wierzymy w wolność i wspieramy młodych ludzi, by nie bali się iść własną drogą
     
  • Kim jesteśmy i dla kogo robimy to co robimy. 
    Opowiedz nam bardzo zwyczajnie o sobie i swojej działalności.

  • Jaki efekt musi przynieść film, logo, plakat, bądź inne dzieło reklamowe, abym był z niego maksymalnie zadowolony.
    np. chce zwiększyć sprzedaż i wyróżnić się na tle konkurencji. Chce, aby moje hasło zapadło w pamięć. Chce poprawić mój wizerunek wśród najmłodszych.

  • Czego nie chcemy pokazywać, co jest zabronione.
    np. brak scen w których pokazujemy, gdy ktoś robi rzeczy niebezpieczne dla siebie, lub innych po alkoholu.

  • Jaki ma być wydźwięk ?
    np. prawdziwy, szczery, niewyidealizowany

  • Informacje dodatkowe
    np. pokazujemy się poza domem, interesuje nas miejskie życie, logo i hasło pokazujemy obowiązkowo na końcu, niekoniecznie lokowanie produktu w trakcie w trakcie.
  • Jaki format Cię interesuje? 
    np. wideo, lub foto na socialmedia, film instruktażowy, własny kanał na youtubie. Infografiki, reklama w radiu, bądź telewizji.

  • Jaki wizerunek ma obecnie moja marka, a jaki wizerunek chce aby posiadała.
    np. mówimy do 16-24 latków, jesteśmy na prawdę spoko, wierzymy w wolność i wspieramy młodych ludzi, by nie bali się iść własną drogą
     
  • Kim jesteśmy i dla kogo robimy to co robimy. 
    Opowiedz nam bardzo zwyczajnie o sobie i swojej działalności.

  • Jaki efekt musi przynieść film, logo, plakat, bądź inne dzieło reklamowe, abym był z niego maksymalnie zadowolony.
    np. chce zwiększyć sprzedaż i wyróżnić się na tle konkurencji. Chce, aby moje hasło zapadło w pamięć. Chce poprawić mój wizerunek wśród najmłodszych.

  • Czego nie chcemy pokazywać, co jest zabronione.
    np. brak scen w których pokazujemy, gdy ktoś robi rzeczy niebezpieczne dla siebie, lub innych po alkoholu.

  • Jaki ma być wydźwięk ?
    np. prawdziwy, szczery, niewyidealizowany

  • Informacje dodatkowe
    np. pokazujemy się poza domem, interesuje nas miejskie życie, logo i hasło pokazujemy obowiązkowo na końcu, niekoniecznie lokowanie produktu w trakcie w trakcie.

Dopiero po takiej krótkiej ankiecie rozumiemy już z kim rozmawiamy, jakie są Twoje oczekiwania i wiemy jak je zrealizować, byśmy wspólnie osiągnęli sukces. 

Dopiero po takiej krótkiej ankiecie rozumiemy już z kim rozmawiamy, jakie są Twoje oczekiwania i wiemy jak je zrealizować, byśmy wspólnie osiągnęli sukces. 

Co jest obszarem naszych zainteresowań:

  • Animacja audiowizualna 3D
  • Filmy reklamowe
  • Vlogi
  • Film korporacyjny
  • Wideo z wydarzeń jak pokazy mody, koncerty, premiery
  • Film przyrodniczy – dokument
  • Film korporacyjny

Co jest obszarem naszych zainteresowań:

  • Animacja audiowizualna 3D
  • Filmy reklamowe
  • Vlogi
  • Film korporacyjny
  • Wideo z wydarzeń jak pokazy mody, koncerty, premiery
  • Film przyrodniczy – dokument
  • Film korporacyjny